5/12

Idag har jag haft två redovisningar, gick väl sådär. :/ menmen, jag orkar helt ärligt inte bry mig... Men de blir ju åtminstone lite mindre att göra nu... Har skrivit engelskan, jag kan om jag vill. :P haha, då är det bara matte och turism kvar men de tar jag imorron. orkar inte det nu.

Fikade med Elsa idag. värsts mysigt. :) va en sväng till ginatricot och köpte en snygg svart tröja.
haha, idag sa tyskaläraren att hon hade saknat mig. :P är de lukten av ett Mvg jag känner? ;)

Jag vill ha helg så jag får träffa älskligen, saknar honom jättemycke. <3

jani, ikväll äre bonde söker fru! :D yeah. Fan att grey´s va slut förra veckan, :( va ska jag göra nu på onsdagkvällar? menmen, de måste ju finnas nåt annat att sysselsätta sig med men de tvivlar jag starkt på...

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0