21/4

skolan idag som vanligt, men gick rätt fort eftersom de är sol ute.
Började dagen med matte sen samhäll och sen drog jag hem. struntade i a/l eller om de var engelska. men skit samma.
Det känns som att de kommer bli en rätt lugn vecka. Ingen matte på torsdag vilket innebär att jag slutar? mm, kommer inte riktigt ihåg men de löser sig.
Har inte matte på måndag heller så jag då börjar jag halv ett. Gött värre .
jag förstår inte att det ska vara så svårt att sköta sig själv och ge fan i alla andras liv. var och en gör ju som dem själva vill. svårare än så är det faktiskt inte.
Jag hatar folk som tror att dem är så mycket bättre än alla andra. JAG VERKLIGEN AVSKYR SÅNA MÄNNISKOR!!

men men nog om det. nu ska jag nog kanske läsa en bok, orkar inte plugga nu och de hinner jag med imorn också. 
 
nej. pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0