23:26

jaha. nu är snart lördagen slut och imorn är det söndag till allas förvåning.

Gick och la mig en sväng förut och sov och gud vad det var skönt. Längesen jag sov så gott. :)
Sen kom Jimmy och då åkte vi till ica och handlade lite och sen hem till honom och lagade mat, och tittade lite på film så nu ska vi väl snart gå och lägga oss, men jag är faktiskt inte så trött än.

Imorn blir det ikea som gäller. ska kolla lite grejer det. blir nog bergvik också. h&m och ginatricot. ska bli skojit.

Lugn skolvecka också, har inte så mycket att göra fortfarande mer än en engelskagrej och lite matte men de kan jag göra på tisdag. Jag har ju a/l också men men de hinns med.

har väl egentligen inte så mycket mer att skriva men nåt kan jag nog komma på. lalalala. 
 
nej nu skiter jag i det här...
Gonatt! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej
haft en bra helg?

2008-04-19 @ 23:39:51
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0