Lördag.

Gick upp 05:00 imorse, trodde seriöst att jag typ skulle avlida eller nåt men jag lever. Duschade typ och sen gjorde mig i ordning.
Åkte till karlstad med mor, eve och bedda. Idol var det som gällde.
Stod i kö i typ 4 timmar. Satt inne och vänta i typ 2 timmar. Fick sen gå och sjunga för en fejkjury typ, innan man kom till riktiga juryn. jag gick inte vidare till den riktigt juryn :(
Åkte till mcdonalds och käkade och sen hem.

Tack så mycket för att ni följde med mig idag, och tack till dem som har önskat mig lycka till! det är guld värt ska ni veta! :D

nej nu funderar jag på att duscha igen och sen dra på mig myskläder och inte göra ett skit ungefär. :P hehe.

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0