måndag

dagen började bra med choklad i skolan med Bedda och Eve. går sen på matten där jag börjar känna mig konstig och svimfärdig så jag går därifrån och ringer mamma som säger att jag ska åka hem så de gör jag. Väl hemma åker vi till sjukhuset där dem tar massa äckelprover och ekg och grejer men de visar inge fel och de är ju skönt.
Men det känns ju inte så skönt och gå runt och känna sig svimfärdig.

Vissa gånger är det jobbigare när du åker ifrån och den här gången är en sån gång. Jag hatar verkligen när du åker ifrån mig. Jag älskar dig nåt fruktansvärt mycket! <3

Tycker det är så hemskt det som har hänt med Engla.
Tänker på alla hennes nära och kära, hoppas hon har det bra där hon är nu.
Hur kan man bara mörda ett barn sådär utan anledning? Sjuka människor det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0