skolan.

sitter i skolan och ska jobba med engelskan men lyckas inte riktigt komma igång. Så tråkigt att sitta inne när det är värsta fint ute och så varmt med. men gör jag de här nu kan jag ju ta det lugnt sen.
Ska ha AL sen i eftermiddag med Erika, Jam och Rebecka, hoppas vi hinner klart med den skiten. hade varit gött att ha de också ur världen.

Ska med Bedda ner till stan sen. blir att ta en glass i de fina vårvädret! :) när jag kommer hem ska jag bara slöa och typ titta på tv.

Imorn har jag ingen svenska för tro de eller ej men jag är klar med allt där. Känner att jag faktiskt ligger rätt bra till i alla ämnen och de är skönt. för då blir det mindre att göra nu före sommarlovet.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0