söndag

inte skrivit på länge, har helt enkelt inte känt för det men nu är jag på gång igen.
 
I fredags var jag inte i skolan. kände inte för att åka typ 10 mil för att äta glass så jag var hemma.
Muffe och Wilma var och hälsade på, det var mysigt. :)
Var in till stan med mamma och farmor och köpte present och blommor till Elsy som 60! sen bar de av till forshyttan för att fira henne.  
 
Igår hälsade jag på mormor & morfar och hämtade den där cykeln, så nu ska här cyklas imorn.
Var hos Jimmy sen på kvällen vi åt tacos och bara myste :) Jag älskar honom! <3

Idag är det tänkt att jag ska städa mitt asäckliga rum och försöka få lite ordning där. hehe, det blir nog bra.

Veckan som kommer nu ska jag försöka göra klart engelskan, matten, simma och cykla.
Måste också träna som en idiot inför idol för på lördag smäller :D börjar inte bli så nervös faktiskt men de kommer väl till fredan eller nåt.
Mamma, Eve och Bedda är så snälla så dem följer med mig! Är väldigt gulligt av dem. Tack för det! :D

nu ska jag dra! puss hej!  


Kommentarer
Postat av: Jennifer

du kommer äga idol :D

2008-04-13 @ 17:02:57
URL: http://beddaaa.blogg.se
Postat av: Eve

Ja, du kommer att vara så bra :D ska bli riktigt kul att följa med!

2008-04-13 @ 20:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0