torsdag.

jaha, tidiga bussen imorse. Hade tyska först, jag var värsta bra. :D hehe. sen skulle vi ha haft n.p  men nejdå. åh vad jag hatar henne. skönt att jag slipper häxan efter sommaren.

känner mig i vägen idag med, usch. allt känns lite bajs, det känns som vi har ett utgångs datum på oss två, men jag vill verkligen inte, jag vill leva med dig resten av mitt liv... <3

igår var det änltigen sex and the city! :) jag måste seriöst köpa boxen.
Ikväll blir det pizza med min kära far, då mor och syster gör annat. 
 
imorn blir det h&m efter skolan, det är clubdag med 10 % på allt. :D sånt gillar vi!
Eve och Bedda ska nog sova här imorn, eller eve vet jag ju säkert men bedda kanske var upptagen! ;) hehe.
nu är det bara två dagar kvar, jag är fortfarande inte nervös men de kan ju bero på att jag väljer att inte tänka på det så mycket. 
 
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0