onsdag.

sitter just nu och kollar på hem till gården. Är ett sånt program man bara tittar på när man har lov eller är sjuk.
Planerna för idag är att städa garderoberna så jag också får plats med mina kläder.
Kanske åka hem en sväng med, har jag tur kan pappa hämta mig så jag får övningsköra lite! hihi, de börjar gå rikitgt bra nu! körkortet kännns inte riktigt lika långt borta längre.

Igår städade jag och tvättade hela dagen lång. duktiga jag! :)
Vid åtta kom Eve. Vi drack lite kaffe och tog en promenad och efter det blev de smörgåsar och sex and the city! rikitgt mysigt var det! :)
Träffade Robin och Andreas också, längesen man såg dem. Fick reda på en del grejer ;) hehe.

Har 7 resekataloger hemma som jag har bläddrat igenom hundra gånger. Men nu har jag äntligen hittat ett ställe jag vill åka till. Hurghada i Egypten! verkar vara jättefint. Så vi får väl se om de bär i väg i Mars. Skulle vara så skönt och mysigt!
Det blir jag och älskling som åker då! va mysigt de skulle vara! ;)

pussar,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0