suck

inatt har jag sovit sammanlagt 3 timmar för min granne tyckte visst att det skulle vara trevligt att underhålla hela huset med musik mellan 3 inatt till nio imorse.
Hon kunde lika gärna ha ställt sig i sovrummet för så väl hördes de upp.
Känner mig som värsta pensionären men va fan. Jag brukar inte bli så störd när hon gör så. men nu hade hon megahögt. Därför ska jag dammsuga jättenoga i ett par timmar. för jag antar att hon sover nu . hehe.

ska försöka baka lite idag och ikväll har vi tvättid. behövs verkligen, tvätthögen är skrämmande hög. jag svär på att om jag andas på den trillar den ihop. haha, och så blir jag väl begravd under den eller nåt. :P

mina kära pojkvän är iväg och skruvar idag, och jag som ville åka till ikea...

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0