tisdag 5 augusti

jaha, tisdag idag.
Är sjuk , feber och grejs. Får se om jag orkar larsmäss på lördag. Ser inte direkt fram emot det, tycker inte de är lika kul att dricka längre. Ser ingen meningen med att supa sig asfull, va är det roliga egentligen? man gör bara bort sig. Positiva Berit är igång idag.

Igår var jag hemma hos mamma och pappa hela dagen. Var rikitgt skönt att umgås med dem. Spelade lite kort och så.. Behöver jag säga att jag förlorade?
Pratade med mamma också, känns alltid så bra när man har pratat med henne för hon verkligen förstår vad man menar. Allt kändes mycket bättre efter det.

åh vad jag vill ha ett nintendo wii, så sjukt roligt. Vi har fått låna Fredriks nu under vecka! gulligt av honom tycker jag! :)
Har börjat spela super paper mario. Och jag älskar det! faktiskt lite konstigt med tanke på att jag är en person som annars tröttnar på tvspel sjukt fort. men jag satt typ hela natten. :D

nu ska jag dra mig in mot den stora staden! hehe,

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0