torsdag.

torsdag idag, det betyder att det är 3 lediga dagar kvar innan skolan drar igång. Känns sådär, har ingen lust med att gå upp vid kvart över sex. men men, de blir ju närmare slutet. Och så är det ju mycket som händer! Egypten, 18, körkort förhoppningsvis, extrajobb. så får man tänka helt enkelt! :)

Var ute och gick med Sandra igår, helt oplanerat. Träffade på henne när jag gick förbi hennes hus, stod och prata en sväng och sen följde hon med ut och gick.
Träffade värsta konstiga kärringen, prata om att hon var släkt med FBI och att vi skulle akta oss för demoner och skit. HAHAHA! :P

Idag har jag vart ner till farmor med Christina och Emil med en kattunge. fikade lite och så.

Ska flytta alla mina grejer in till stan också, känns lite jobbigt att ha hälften av allt man äger hemma i brattfors och sen resten i stan.
Men jag har definitivt flyttat nu. känns helt okej, allt går bra och jag är glad! :D

men men, hejdå

Kommentarer
Postat av: eve

bra att du är glad Nathalie, det ska man vara :P

2008-08-22 @ 00:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0