25 Februari

Inte skrivit på ett tag. inte haft energin till det, men nu är jag tillbaka! :D hehe. Lugn helg. I fredags glodde jag på let's dance. Skönt att Mi åkte ut tyckte hon va dryg.
I lördags drog jag och Jimmy iväg till ikea. tror inte han uppskattar ikea lika mycket som jag, haha. Köpte lite nya grejer till mitt rum.
Och igår var det bara allmänt segt, typ diska, lagade mat och var och hälsade på hos Jimmys familj. :)

Imorn blir det att hitta på något med flickorna om alla vill och kan, :) funderar också på att försöka hinna träna nåt under veckan nu när man är ledig. och en fika med Eve också. :)
Ikväll ska jag försöka måla hyllorna med , men de borde jag hinna med. kul att stå i ett kallt garage men men smällar man får ta. :P

nej nu ska jag bege mig in i duschen och sen blir det karlstad med syster och mamma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0