:D

Känns som att detta kommer bli en bra vecka, kan bero på att jag fyller år på söndag en man vet aldrig! :)
Idag gjorde jag mina nackövningar. Hoppas att det blir bättre nu bara. men annars får vi hitta på något annat . Typ massage en gång i veckan skulle ju inte sitta fel.
Sjukgymnasten föreslog akupunktur, nejtack

I lördags var jag och the girls ute. Först var vi hos eve, de var mys. :) Vi kollade lite på melodifestivalen, usch vad jag tycker Christer Sjögren är äcklig. Okej han sjunger bra men de väger inte upp att han ser så jäkla slisk ut. uh han är verkligen äcklig...
Sen begav vi oss till parken, det var faktiskt inte så roligt. dem spela typ aslite. Typ ett kom älskling och hämtade mig och så åkte vi hem och sov.

Idag när jag skulle gå till bussen insåg jag att min mp3 hade vart på sen i lördags så den var totalt urladdad. Det var en annorlunda upplevelse att åka buss utan musik. Så jäkla irriterande när jag slog på den , de stod typ: "low battery! Bye Bye!" sur jag blev. Men jag sov istället.

Imorn blir det hockey med Bedda, Syster, Lelle och Maggis.
Höll på att inte bli något för det blev strul med biljetterna, dom sa typ att dom inte hade fått in någon bokning men nu är det fixat. :)


Idag var Narcisa tillbaka... och de är allt jag kommer skriva om den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0