FREDAG! :D

Skönt med fredag idag!
Kort dag i skolan med, skönt. Blev en sväng på stan med Eve, handlade lite kläder. :P Blev ett par jeans och en väst. blir nog fint, :)

Ska börja skriva utredande uppsats i svenskan. Jag valde att skriva om barnhandeln, så om nån som läser har blivit såld som barn så kan ni väl höra av er, så kanske man kan få en intervju? :P
Min lärare ville att nån skulle skriva om emo och vad det var, ,men ingen vet ju egentligen vad det är för något. Den som vet kan väl förklara för mig? 
När någon säger emo tänker jag på rakblad och svarta kjolar. hmm... känns som att det inte riktigt rätt bild. Jag vill faktiskt veta vad emo är...  Vem vet, jag kanske är emo? xD nu dök tanken upp , "men jag är väl för glad för att vara emo?" Vem säger att de ska vara sorgligt? hmm, som ni säkert hör, lr läser, så har jag nog fått fel bild.

Imorn är det lördag, då ska jag coh Doris stifta bekantskap. :D Kvällen börjar hos Eve, sen blir det vidare till parken . Ska bli riktigt roligt! :D
Har några grejer kvar att fixa tills imorn, men de går ju fort.
Ska snart hoppa in i duschen, ska på 65årskalas. Jippie... jaja, maten är ju god och man kommer ju faktiskt hem. Det är ju positivt.

Ikväll spelar Bedda och Sandra emot varandra! LYCKA TILL BÄGGE TVÅ! :D

nej nu måste jag nog faktiskt duscha. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0