hehe

Nyss tittat på grey's. Gött att det börjat igen. :)

Idag känns allt bra! :D solen har varit framme och jag har varit positiv nästan hela dagen. :P
På gympan hade vi bootcamp , jobbigt. Kommer ha träningsvärk imorn. men de är det värt, är så fruktansvärt otränad. måste ändra på det. Funderar på om jag skulle investera i ett par bra joggingskor och ge mig iväg. På nåt sätt känns träning bättre när man blir lite svettig. Det är väl bara en fix ide jag har men iallafall.

Imorn har jag engelska och turism, jippi. Jag älskar torsdagar.
Men som tröst kommer älskling hit oh myser. :) de är alla <3 dag imorn. helt seriöst bryr jag mig inte så värst  mycke om de... Jag vet att jag har människor runtomkring mig som älskar mig iallafall.

Nej om man skulle ta och sova lite nu i mitt varma rum, för just idag har jag kommit ihåg att slå på elementet. duktg jag är måste jag säga. :D hehe. 

Pussar !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0