Måndag 4/2

allt känns bajs idag... sov inget i natt för att jag hostade vilket innebar att det inte blev någon skola för mig idag... Har sjukt mycket att göra. Känner mest för att koppla bot omvärlden, krypa ner under täcket, spendera mina dagar där tills allt känns bra igen. Jag vet egentligen inte varför allt känns så blä just nu, men jag tippar på att det är det förbannade jävla vädret. Så trött på slask...
Jag måste ta tag i mitt liv, men var ska man börja?

Saknar Jimmy något enormt mycket, jag verkligen hatar och då menar jag hatar, när han åker hem lr jag åker ifrån honom.
Helgen har varit mysig iallafall, karlstad en sväng och mys rent allmänt. :)

Imorn är det tisdag. Blir väl att masa sig iväg till skolan och försöka göra nåt vettig. Blir nog en sväng på stan med bedda! :D sånt muntrar upp en! :) Kanske ska köpa något fint till helgen, då är det partaj! :D Ska även fira mig, Elin A & Elin F! ;) mihihi.


uschusch, ska väl ta tag i det där med engelskan och turismen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0