mihihihi!

jaha, då är jag här igen. Känns som att jag egentligen har bättre saker för mig än att sitta här, och de har jag också. Men jag är inte motiverad för att plugga idag (rättelse: jag är aldrig sugen på att plugga). Men på måndag ska jag  komma igång med det. Då jävlar liksom!
Just nu sitter jag vid min systers dator och muppar mig rent allmänt. Jag är lite lessen för just idag kan jag inte ladda ner musik, man kommer inte in på sidan. :( suck...

Igår flippade min syster och mor totalt för en spindel som befann sig i badrummet som var max 3 cm stor, och jag skulle självklart döda den. Problemet var bara att jag inte hitta spindel, så resten av kvällen vägra dem gå in där. När jag väl hitta spindelhelvetet, säger min syster att jag dödat fel spindel. För jag visade med fingrarna att den var något mindre än Jenny visade.

Imorn ska jag nog handla kläder, skoj! :) hoppas att jag hittar nåt fint nu.

haha, ;D jag spelar flipper occh flaxar med armarna! - IDA!

Pussar!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0