skolan

Jaha, Sitter i skolan med Erika just nu. Skriver om Sudan, helt okej. Gör jag klart det idag har jag sovmorgon till 11 imorn, gött! :)
Har A/L imorn. Ingen aning om vad vi gör men de blir nog bra.
Ledig på torsdag, gött gött. :) synd bara att jag ska vara hos sjukgymnasten 8:45... :/ men mamma kanske kan skjutsa mig så slipper jag åtminstone åka buss.

Är fortfarande förkyld... kan inte sova på nätterna heller för att jag hostar men de går väl över snart hoppas jag iallafall. Inatt har jag sovit skapligt bra iallafall, bara vaknat 2 gånger. Inte illa!

I eftermiddag ska jag och Bedda ner på stan och köpa present till Elin F, som fyllde år i söndags. :)
När jag kommer blir det väl att plugga hade jag tänkt mig, *suck. måste ta tag i turismen.
Fick tillbaka massa grejer idag, VG+ :D de lönar sig att vara flitig ibland.
Kanske skulle ta en liten promenix när man kommer hem, men vi får se.

Utgång på lördag! har inte en aning om vad jag ska ha på mig. Blir nog att köpa något nytt, mihihi. Om jag kan hitta något snyggt. men men de löser sig nog på något vis, kan ju alltid gå naken. De skulle kanske bli  populärt, men fruktansvärt kallt.

På fredag ska jag fira en släkting som fyllt 65 år. kul... lr inte.

nej nu ska jag vara effektiv och plugga. Pussar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0