Torsdag

Ett tag sen jag skrev upptäckte jag, jaja bättre sen än aldrig.

Jul är över, mysigt som bara den va det. :) julen spenderades hos mormor och morfar med min familj, kusin & familj, pjonken, petra, mattias och gullungen John! den bästa julen på länge faktiskt! :) fick en plattång, mp3, böcker, pengar, skiva, täcke och kudde, kalender och massa annat! Fick julklapp av Jimmy, en jacka, värsta gulligt ju. :)
Ett halvår vad det med på julafton, känns så bra. <3

Nyår firades delvis hemma hos mig med bedda, kattis, elin a, elinf, emma, sofie och emmie! vi åt mat, sjöng singstar och spelade nåt kortspel. haha! :) vi skiljdes senare åt när jag drog till jimmy som va i nordmark och dem skulle in till staden.

skolan har börjat igen, känns helt okej. vi kommer ju närmare sommarlivet iallafall! :D

nej, ska dra. Ha de bra! :D pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0