Torsdag

Denna vecka har hitills varit... intressant? va på sjukhuset i  måndags, mådde bajs. :( mår bättre nu, så på fredag ska jag till skolan. trodde aldrig dessa ord skulle komma ifrån mig men de ska bli skönt, är tråkigt att bara vara hemma. finns typ inget att göra. Jag har egentligen miljoner saker att göra men jag orkar typ inte. Jag har matte, tyska och samhäll. känns som att jag har glömt nåt, jaja kommer nog på de typ dan före det ska vara inlämnat. Den dagen den sorgen som min farmor skulle ha sagt! :) nu kom jag på de, historia och svenska. usch :/


Till helgen har jag bestämt för att jag ska köra bil! Jag ska lära mig de där med kopplingen och ge gas och skit!! Jag måste ha körkortet när jag fyller 18! :D om exakt 1 månad fyller jag år! :D:D Fatta om ett år och en månad fyller jag 18! det är ju liksom inte så länge kvar, lr de beror ju på hur man ser det! :P
Idag fyller min farfar år, grattis! :) och Björn fyller 15 år! Grattis Grattis! :)

Ha de bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0