Måndag 7/7

ny vecka, nya möjligheter....

i lördags trotsade vi regnet och begav oss till stora tjärn där vi badade och grillade korv. :) det var varmt och skönt i vattnet men inte riktigt lika varmt och skönt uppe på land.
Efter de bar de av hemåt mot lägenheten där film stod på schemat, blev nån sugig film om vampyrer som jag totaldissade , så jag läste istället.
Efter sugfilmen kollade vi på stolthet och fördom, en film helt i min smak :D den var faktiskt bra men boken är bättre.

Söndag morron vaknade jag upp och hade sjukt ont i halsen, stackars mig kände jag då... '
Åkte hemöver en sväng, va ute och gick med bedda,
På kvällen blev de tacos och allmänt mys.

Imorse fick jag frukost på sängen av världens underbaraste älskling. <3 
älsklings farmor fyllde år idag så vi var upp med blommor till henne och sa grattis :D

imorn kanske de blir att åka och kolla på en merca Jimmy vill , men vi får se vad det blir.
Onsdag är det rixfm festival iallafall.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0