21/6

Midsommar afton igår.
Jobbade en sväng först, inte en enda var in och åt våfflor men de hade jag väl inte räknat med egentligen! Jobbade bara för att jag skulle få dubbla timmar så det tar slut fortare.
Begav mig till mormor och morfar efter jobbet där min familj befann sig och morfars kompisar från skåne, längesen man träffa dem nu så de var trevligt. Blev kubb och lite såna grejer.

Idag har jag städat, tvättat och bakat. Senare på kvällen kom mina föräldrar och Jimmys föräldrar och hälsade på oss i lägenheten, första gången dem träffades så det var roligt. Men de gick bra så. :)

just nu gör jag egentligen ingenting, ska väl dra igång en film snart eller nåt.

ha de bäst! pussar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0