Lördag.

Kvällen började bra igår, var hemma hos Jimmy med massa folk, grillade och så.
Vi tio drog vi oss ner mot staden där det var hyfsat mycket folk.
Polisen kom och hällde ut min sprit, men de är skit samma egentligen, det vara bara en cider dem hällde.
Gick hem vid tolv, kände liksom att det var inget roligt. Kommer in i lägenheten och de ser ut som fan, så jag började helt enkelt att städa, för bättre att göra det på en gång än att vakna och de  står flaskor och skit så. men men vi hade ju roligt och de är sånt man får räkna med!

Vaknade vid fyra imorse, mådde illa och hade huvudvärk. drack massa vatten, somnade om och sen när jag vaknade mådde jag bättre.
Nu har Jimmy och Jens dragit till Vansbro på crusing, hade ingen lust att följa med så jag åker hem istället.

just nu är jag inte så taggad inför skolavslutningen men de kommer väl antar jag...

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0