12:12

hehe, 2 minuter tidigare än igår. är i skolan, i en datasal, med Carro. Känns de bekant?
Har haft tyska på morgonen och sen kommunikation, rätt okej. ska ha engelska nu, får tillbaka uppsatsen idag. Hon sa att det va en i klassen som har fått IG, är det jag dör jag. men jag la ju faktiskt ner mig den här gången så jag hoppas på ett G åtminstone. jaja, vi får väl se börjar ju snart så.

Igår gick jag på gympan tog närvaro och sen åkte jag hem. Började inte skriva på svenskan heller, blää. den ska va inlämnad nästa onsdag och jag har inte börjat skriva... Bra gjort Nathalie känner jag just nu.

Idag när jag kommer hem ska jag typ plocka undan lite på mitt rum, fixa varm choklad, tända massa ljus, och sen lägga mig i sängen och läsa stolthet och fördom. mysigt värre. Detta kommer gå i typ en kvart för sen kommer nån komma och störa lr börja spela jättehög musik.
Private practise ikväll , de ska jag se ordentligt nu. verkar bra. de är med hon från grey's så. :)
Jimmy kommer ikväll också, tycker om när han sover hos mig. lr när jag sover hos honom. de är mys liksom. :)
Jag älskar honom enormt mycket! <3 

Imorn ska jag och eve shoppa efter skolan, :) roligt värre. jag älskar att handla kläder.
På kvällen sen ska jag och fira Gustav som fyller typ 90, tror jag. Inte så skoj med massa gamlingar bara men han är väldigt pigg för att vara 90 så de blir bra, god mat också så de blir grejer de. :D

Lördag blir det Finspång med Jimmy. han skulle hämta en rörbock lr va det heter. och söndag blir allmänt seg bara. känns som en helg helt i min stil. :D
 
pussar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0