25/3

Påskafton spenderades hos mormor & morfar, fick en massa godis och grejer! :D alltid välkommet!
I Lördags var det parken! Väldigt roligt! :D Kvällen börjades hos Elin A och sen drig vi vidare till parken där det var massa fjortisband. :P hehe

Söndag vaknade jag och mådde helt okej faktiskt. Vid tolv åkte jag och Jimmy till sälen , blev en seg dag tittade typ bara på tv:n.
Måndag åkte jag skidor, drog mig typ 3 gånger och körde på ett barn. Men de gick bra, det var ett tufft barn :)

Idag ska jag plugga lite och plocka undan på mitt rum och ikväll har jag inte en aning om vad jag ska göra med tanke på att dom slutat sända gossip girl! men de börjar ju i april igen men iallafall.
Det har kommit snö inatt och de tycker jag är blä, vill ha sol och värme nu!!

nej nu ska jag starta en tvättmaskin. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0