aha

jag vill inte till skolan, tycker inte om att jag är tvungen att gå dit. Ska gå och prata med rektorn imorn. Har inte helt bestämt mig men ska höra vad han säger och sen får vi se hur det blir...
usch, de är bara jobbigt. Fattar inte hur EN lärare kan förstöra så, visste jag att jag slapp henne efter ettan nu så hade de ju inte spelat någon roll men jag ska ha henne i 2 år till i typ alla ämnen. :( suck.

Idag har jag inte gjort så värsta mycket. Har typ tvättat lite. Funderar på om jag ska fortsätta att läsa stolthet & fördom, den är inte så värst bra men jag har gett mig den på att jag ska läsa ut den. hoppas jag lyckas. :D
sen kommer Jimmy hit också, blir mysigt.
Nej nu ska jag dra iväg och läsa!

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Eve

Det kommer att bli bra med skolan ska du se!

2008-03-03 @ 23:28:42
URL: http://hellqvistt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0