dåligt med uppdatering

dåligt med inlägg nu på sistone.

I fredags var jag inte i skolan, känner att jag egentligen inte missar så mycket nu när vi har temavecka.
Var hos Jimmy sen på kvällen , käkade pizza med Jens och tittade på let's dance. hehe, stackars dom men iallafall.

Lördag städade vi, och sen kollade vi på melodifestivalen och mös. Helt okej att perelli vann faktiskt. Hade ingen direkt favorit år.

Söndagen var vi och hälsade på hans farmor och farfar och sen hans mamma och pappa. Det var trevligt. :) gick på promenad också , de var kletig... vi gick där det var värsta lerigt och grejs.

Idag var jag i skolan. Lyssnade först på nån snubbe som pratade om ens rättigheter när man jobbar och grejer, de var inte så skoj, vi såg en film också 18 kg kärlek den var väl sådär. Han var ju rätt frän. :)
Hade sen feministiskt självförsvar , det var kul. Tycker bara att det är lite jobbig att man måste skrika, men men jag var bra. :) Hann med kvart i två hem, det var skönt.
JAG HAR GJORT KLART TURISMEN! :D JAG ÄR VÄRSTA STOLT ÖVER MIG SJÄLV!!! :D:D

Nu har jag en grej mindre liksom!

ska dra nu! puss hej!


Kommentarer
Postat av: Carro

nej Nathalie nu sätter du ju press på mig ;O, på lovet SKA turismen bli klar!

2008-03-17 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0