fränt

Old fashion as I am så har jag bara använt en bärbar dator 4 gånger i hela mitt 17åriga liv! sitter nu i min säng med mammas nyss införskaffade. Funderar på om jag också ska ta mig ett snack med morbror? hmm , jaja de spörs. Skulle ju vara praktiskt, tar ju inte så mycket plats direkt.

Idag är jag hemma från skolan, är sjuk. imorgon blir jag också hemma. de är tråkigt att vara sjuk . Har massa att göra så helt sysslolös är jag ju inte iallafall. svenska, engelska, matte och kalla kriget . Oj vad jag kände att alla bleb avundsjuka på mig nu... hehe.

På påsk blir de utgång hoppas jag, efterfesten i parken. Om inte lilla jag ska till sälen med Jimmy och hans familj men de märks.
5 april blir de sälen igen, men denna gång bara över dagen med Bedda och Eve. :) skojigt , ska lära dem att åka slalom, men de är lugnt. Jag är ju bättre än Anja Pärson så de blir inga problem. hehe .

Idag har jag gjort en människa lessen genom att vara sur och vrång. Förlåt, ska gottgöra dig. :)

Om man gör slut med nån som man varit ihop med länge och sen träffar en ny, vill man fortfarande umgås med den förra då? haha, lite Carrie Bradshaw över det där, :P
Jag känner att jag skulle vilja kunna komma över personen i lugn och ro och sen börja fundera på om jag vill ha nåt med personen att göra.
Jag kanske är helt knäpp, men jag tror inte man kan vara tight med sitt ex, finns för mycket känslor kvar. Fast de beror ju i och för sig på situationen men iallafall.... 

Jag är enormt glad att du var full 5 Juni och bestämde dig för mig, jag är glad att vi bytte nr och att jag hörde av mig dan efter. 
Jag är glad att du sov hos mig på skolavslutningen, och den 24 juni. 
Jag tror inte du riktigt förstår vad mycket du betyder för mig. Även om jag är sur, och allmänt blä ibland. Men jag är glad att du älskar mig iallafall. 
Jag älskar dig Jimmy Svensson <3 

nej nu ska jag göra annat, puss hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0