hehe

Här igen, har tråkigt som bara den. Funderar på att sova faktiskt men jag är inge trött.
Har fasnat totalt för Amys låt! :) den är ju så bra! jag tror på Perelli på lördag, låten är bra och hon kan verligen sjunga. Sen har vi svenskar fått för oss att har dem vunnit eurovision en gång så gör dem de igen, men de stämmer ju inte... Jag säger bara Carola... host

19 april närmar sig... De lutar åt Faith Hill- the way you love me eller this kiss. får se hur de blir. Shit jag blir nervös bara jag tänker på det. Men jag vet vad jag ska ha för kläder på mig, hehe.

imorn blir det att plugga typ hela dagen, kom på att jag har ju turism också . Vart är det där jävla påsklovet när man behöver det?!
måste komma igång och träna med, men så fort jag säger det blir jag sjuk, inte bra. men som sagt "fet och go brattfors bo" lr hur va de där? xD

Jimmy ska ringa på en lägenhet imorn också, hoppas han får den. är så trött på hans hus, stort och läskigt. Tror seriöst de spökar där. Låter som att de sitter folk i tvrummet och pratar. och då ligger Jimmy i sin säng och sussar sött och tv:n är avstäng. Blir ju asrädd, kissar alltid asfort om nätterna när jag är där.
Jag är sjukligt mörkrädd, och de blir bara värre... Jag vet egentligen inte vad som är så hemskt, för om jag blir jagad är det ju bättre att de är mörkt för då har man större chans att gömma sig men iallafall. usch, måste göra nåt åt det.

På fredag fyller Elin Andersson år! Grattis till henne ! :D

övningskörde i helgen, gick inte så bra. Blir jämt lite arg när de inte går som jag vill.... hmm... jag kommer få cykla och buss resten av mitt liv eller helt enkelt lita på att någon annan vill köra runt på mig tills jag är typ 70 , för då är jag tillräckligt gammal för att få åka färdtjänst. haha, undrar hur jag kommer se ut som pensionär?
Jag undrar vad jag gör om 5 år? tänk om jag har barn? bor jag kvar i Filipstad? (förhoppningsvis inte) är jag förlovad? gift?
de är nog skönt att man inte vet, hade varit tråkigt då ju .

de är bra flyt i mitt liv just nu! :D

nu drar jag på riktigt. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Jennifer

"fet o go, brattforsbo"

bror min är att för fyndiggg

2008-03-13 @ 17:30:07
URL: http://beddaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0