Lördag

Idag har jag och min familj varit i Karlstad, värsta mysigt. Handlade en massa böcker och grejer. Ska köpa en kokbok med, ska bli värsta kocken nu.
Ska nu gå iväg till mitt badrum och ha lite spakväll med mig själv, mysigt tycker jag. :)

Igår var vi till Muffe, Urban & Wilma och hälsade på, åt tacos och sen kollade jag och Wilma på let's dance, ungen är 4 år och sa att Danny är värsta slisk och skulle åka ut. haha.
Tyckte de va synd att Linda åkte ur, men jag håller nog på Tony lr Tina. :)

Ikväll blir det melodifestivalen! vet inte riktigt vem jag håller på men de blir nog bra.

Pussar! :D


Kommentarer
Postat av: Carro

What? Har du svikit Petter? ;O

2008-03-04 @ 19:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0