morron

Onsdag morron,  jag är i skolan. Väntar på att tyskan ska börja. :) skolan känns så mycket bättre nu! känns skönt att slippa turismäcklet...
Idag börjar kommunikationen med nya klassen, hoppas den är bra men de tror jag nog.
Ska försöka börja med uppsatsen om trafficking idag med. vilka äckel de finns, herregud är man så äcklig så man inte kan få sex på annat håll finns det nåt som heter onani lr köpa en sån där äcklig docka. men att köpa barn, och ha sex med dem är så himla äckligt. dem ska dö!!

Igår kom älskling och sov hos mig. Det var mysigt. och han kanske kommer ikväll också. :)
Idag är det 9 månader sen vi träffades, 9 månader sen vi var nere på stan, 9 månader sen vi gjorde sista veckan på ferlin. Känns helt knäppt att de har gått så fort, jag fattar inte. men de är ju skönt och så men iallafall. Tiden g¨r verkligen jättefort. Snart vaknar vi väl upp och är typ 50 år och fattar inte vart tiden har tagit vägen.

ska väl dra iväg på tyskan nu. Ha en bra dag! :D pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0