Natt

de snöar ute.... jag vill inte ha mer snö, snö är bajs och de är kallt och äckligt och man blir sjuk av det. Positiv inställning jag har känner jag.

Om 329 dagar blir jag 18! haha snacka om onödigt vetande. Ska bli lite skönt att bli 18 faktiskt men jag är också helt rädd för det. För jag ska liksom vara vuxen då och fatta mogna och ansvarsfulla beslut, hallå?! visst de gör jag väl nu också men iallafall. det känns liksom så sjukt, att då är allt upp till mig. men mamma och pappa lägger sig ju inte i så mycket och det känns skönt att veta att dem litar såpass på mig så får fatta vissa beslut och gör jag fel beslut och allt går åt helvete så vet jag att dem ändå finns där och hjälper när allt känns åt helvete. Jag verkligen älskar min familj! <3 Visst att vi bråkar ibland men de gör väl alla?

Igår var det 9 månader för mig och Jimmy! allt känns så bra mellan oss och just nu vill jag verligen spendera mitt liv med honom. Nu är det säkert nån som tänker "men lägg av du är bara 17" . men då får ni tänka de. Det finns många som har hållit livet ut fastän dem träffades när dem var unga. Ochjag känner inte att jag missar någonting egentligen om jag skulle vara tillsammans med Jimmy resten av livet. Jag verkligen älskar honom och då menar jag verkligen älskar honom! Och jag vet att han älskar mig också. Och det är väl egenligen de enda som betyder nåt?

Imorn tror jag att de blir att va med Eve en sväng, hon ska få tillbaka sin väska med sin mobilladdare i. Jimmy kommer en sväng imorn med om han hinner vilket jag hoppas att han gör. Ska skriva svenskan också och ska försöka hinna träna nåt den här veckan med. Busy women! :D men de fixar jag.

Jag har börjat vakna astidigt typ 9 , och i min värld är det tidigt. Jag brukar sova till 12 annars. hehe.  
Nej nu ska jag sova! Gonatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0