Söndag

söndag idag, känns lite bajs sådär men de går. Blir ju helg fortare då.
Idag har jag varit hos älskling typ hela dag. han har minsann bakat idag. värsta gott blev det. :) vi har också lagat mat och diskat. hehe.

Imorn är det skola som gäller, ska åka hem tidigare för jag ska med Jimmy och titta på lägenhet.
 Har en massa som ska vara klart den här veckan som typ turism, svenska och sen skulle jag och Carro göra matteredovisningen så vi har det gjort.

Jag har typ bytt klass nu med, till Smbe1. allt känns så mycket roligare nu. :D
nej nu ska jag dra härifrån. Puss hej!


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du får en bra kväll

2008-03-09 @ 21:55:18
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0