Tisdag

Tisdag idag som sagt. Bra dag! :) först skolan där jag typ prata med rektorn och sen gjorde jag matteprovet, gick nog helt okej hoppas jag.
Nu har jag och Carro bytt klass, lr ja nästan. Vi ska ha kommunikation med Smbe och resten av lektionerna med våran egen klass och sen i tvåan ska vi få byta till den helt för då ligger vi helt rätt med kurser och så. Känns skitbra! :D

Efter skolan drog jag, eve och bedda till wayne's och fikade. Även Elsa och Björn var med, väldigt mysigt! :D
Bedda, Eve och jag bestämde oss för att vi ska springa tjejmilen så nu blir de att träna! vi prata om tjejvasan också va? och ta klassikern? hehe. :P
Nu sitter jag här och funderar på om jag skulle ge mig iväg och springa en sväng lr om jag skulle underhålla mig på annat vis. Ja vi får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Carro

Smbe here we come!

2008-03-04 @ 19:26:10
Postat av: Jennifer

klassikern blir!

2008-03-04 @ 22:38:18
URL: http://beddaaa.blogg.se
Postat av: Elin

haha då kanske vi syns på tjejmilen da :/ är nämligen officiellt tvingad av mamma att springa med henne haha

2008-03-04 @ 22:48:57
URL: http://haufen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0