26/5 - 08

Lite småtrött på allt förut men det är bättre nu,

Skrev klart samhällsuppsatsen och översatte engelskan också så nu är det mest en massa småpill kvar med allt. men men de tar vi imorn när det är tisdag. :)

sitter just nu i älsklings lägenhet och funderar på att börja plocka upp allt...
Igår flyttade Jimmy som sagt, shit vad vi bar grejer. jobbigt värre.

Morsdag med och självklart firade jag min älskade mamma! :D jag är helt förlorad utan min mamma, vet inte vad jag skulle göra om hon inte fanns där så jag kunde prata med henne. kan verkligen prata med henne om allt.

nej pussar

Kommentarer
Postat av: evelina

Visst är det underbart att ha en mamma som alltid ställer upp! :) vad vore vi utan dem egentligen :)

2008-05-26 @ 22:55:02
Postat av: Malin

Tack så mycket :) Hoppas du får en bra dag :)

2008-05-27 @ 10:51:51
URL: http://malincarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0