fan också...

har försovit mig, bra gjort Nathalie!! jävligt duktigt. Jag som skulle ha gått idag, har ju genomgång på en grej sen. men självklart så försover jag mig.
åååååååå , vad trött jag blir!

Har varit dålig på att uppdatera.

I torsdags var de skola. Hade tyska, fick reda på att våran tyskalärare typ ska ingtervjua oss för att se hur mycket tyska vi lärt och jag kan typ ingenting. eller jag kan säga vad jag heter men iallafall.
Kommunikation efter tyskan, gjorde alla frågorna som vi fått och lämnade in.
På engelskan har vi fått någon tråkig uppgift som jag och Carro har en lektion på oss, men de får gå. De fixar vi.

Fredag var det Ullared som gällde som med Christina, Ann och Emma. Det var skitkul! :D handlade asmycket kläder. och lite böcker. jag går nästan igång lika mycket på kläder som jag gör på böcker. hehe.
Vi åkte typ 6.30 så jag gick upp 4.45 ungefär. Kom hem vid 20.00. Åkte då hem till mig, var ju tvungen att visa min familj mina snygga nya kläder :)
Var till ica och sen hem till Jimmy.

Lördag skulle vi ha varit iväg på folkrace men de snöa?! ute. Istället var vi hemma, jag var skitdeprimerad hela dagen för att de snöa.
In till stan, köpte massa mys och tittade på alla älskar alice. väldigt deprimerande film, man ska vara på humör för att se den och då är den bra.

Söndag. vaknade elva kanske. Jimmys pappa kom ner med köksbordet som han hade slipat. så Jimmy målade de, vitt blev de och väldigt fint.
Björn konfirmerade sig så vi var där och fikade och grejer.
Sen bar de av hemåt till min älskade familj! <3

Idag börjar älskling på nytt jobb, hoppas de går bra! <3 :D

fan att jag försov...

pussar

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket =D

2008-05-19 @ 09:48:40
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0