Fredag.

Igår var en väldigt slö dag, gjorde inte allt för mycket. Typ kollade på film var väl de enda och läste lite. Jag älskar böcker, finns inget bättre. Just nu läser jag vattenmelonen av Marian Keyes, jag rekommenderar er verkligen att läsa suschi för nybörjare av Marian Keyes, de är den bästa bok  som någonsin skrivits. Allt som hon har skrivit ätr ju bra men den är klart bäst.

Idag ska vi kanske kolla på en lägenhet, lr jag ska inte men Jimmy ska och jag ska med. Tanten som hade har lägenheten är borta så vi typ väntar på att hon ska komma hem.
Ska också göra köttbullar idag. Jippie! :D gott med köttbullar ju och lilla jag som är så duktig ska göra dem helt själv. hehe.

skulle behöva plugga lite idag med, eller de tar jag nån annan dag. orkar inte plugga idag.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0