Onsdag.

Skolan idag, tyska först. Hade genomgång på grammatik och jag fattar inte ett skit? helt förvirrade...
Nationella i matte, gick nog sådär. svara på allt iallafall och de är nog bra.
Svenska, såg en film om heroinmissbrukare, alltså riktiga missbrukare, det var ett kamerateam som hade följt dem så man fick liksom se när du tog sprutorna och grejer och sånt pallar inte jag, trodde seriöst att jag skulle svimma..
Idrott där vi hade friidrott med höjdhopp, jag var inte med. jag åkte hem.

tänkte att jag skulle gå ut och cykla en sväng nu. imorn blir de att simma med eve :)

skönt att de snart är helg. ska verkligen bli jätteskönt.
hoppas verkligen de blir så fint väder som dom lovar. idag har de varit helt underbart! :D

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0