Tisdag.

Idag fyller min syster 16 år! Grattis till henne! :D

Skolan idag, var hyfsat flitig. Gjorde klart matten så nu är jag helt klar med den! :) eller iallafall de jag låg efter i. Imorn är de nationella i matten, känns sådär, men vafan de löser sig.
Jobbade lite med a/l sen på eftermiddagen så jag är på g att komma ikapp. Pratade också med Märit om psykologin, så nu är de också löst. :)
Stan med Bedda, lite slötittande i affärer och senare donken. Åkte buss hem, satt bakom nån som lukta asmycket svett. Mycket äckligt.

Nyss varit hos mormor och morfar och firat syster yster, så nu vet jag inte om jag ska gå ut och cykla en sväng eller om jag ska gå och lägga mig och sova? får se hur de blir.
Egentligen skulle älskling ha kommit hit och sovit... men han var tvungen upp tidigt imorn och fixa lite grejer. suck.. va tråkigt men de är ju inte mycket att göra åt. snart helg iallafall.

Går rykten om att de är friidrott imorn på gympan, jag hatar det. men jag ska vara med iallafall.

nej nu ska jag dra! puss hej .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0