Tisdag.

Börjar dagen med att åka med mamma till skolan, skönt att få sova lite längre faktiskt.
Får gå från norrstrand till skolan, men de är ju alltid skönt med en morgonpromenad.
nationella i matte. gick inte så bra men jag bryr mig ärligt talat inte har G i vilket fall.
Muntligt på svenska. gick också bra så nu har jag VG i slutbetyg känns jäkligt gött.
slutade två , åkte ner på stan och sen med mamma hem. har inte hänt så värst mycket mer, ska försöka ta tag i mitt pluggande så jag blir klar nångång.

imorn är de tyska, kommunikation, svenska och idrott. blä för idrott, vi ska ha fotboll. de är ju liksom inte kul en gång.

nej nu blire plugg, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0