torsdag.

Två saker som skrämmer dig:
* Att förlora någon som står mig nära
* Gå hem själv när de är mörkt

Två saker du har på dig just nu:

* vita shorts
* rött linne

Två av dina favoritlåtar just nu:
* Jason Mraz - I'm yours
* David Jordan - sun goes down

Två saker du vill ha i ett förhållande:
* Ärlighet
* Pussar ;)

Två sanningar:
* Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv
* Jag äter alltid upp isbitarna i colan på donken 

Två saker du attraheras av:
* Ögon
* Händer

Två av dina hobbys:
* Vänner
* Läsa

Två saker du verkligen verkligen vill ha:
* Massa pengar
* Körkort

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej:
* Jag älskar att shoppa
* jag kan gå i högklackat

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille:
* jag äger mer än 5 par jeans
* kommer inte på nåt mer

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna:
* hehe
* hehe

Två saker du tänker på just nu:
* När pappa kommer hem
* om jag ska hämta vatten

Två saker du kräks av:
* Idioti
* snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0