Onsdag.

Nu är veckan snart slut. Och imorn ska jag till skolan, har varit hemma några dagar för att jag inte har mått bra, men imorn då ska jag ge mig iväg iallafall.

Sitter just nu och skriver på naturkunskapen. Men ska snart ge mig för ikväll och bege mig till sängen. hehe.
Var på core förut med Eve och det känns som att det är träningsvärk på gång men vi får se.
Imorn ska vi iväg och simma, så duktiga vi är! :)

Fredag blir det karlskoga, och det ska jävlar i mig firas att nu är eländet slut! eller det har ju inte varit ett elände för mig men jag ska empati-fira! :D haha, undrar vad jag ska ha på mig? jaja, det löser sig.

nej nu ska jag fortsätta, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0