<3

hostar fortfarande och snorar jättemycket. skitäckligt! haha, jag kommer uppdatera er om hur min förkylning fortskrider hela helgen. Kanske till och med ska slänga in bilder på alla snorpapper jag har runtomkring och kanske även uppdatera er med vad mitt snor har för färg. haha, usch vad äckligt. Och Eve när du läser det här vet jag att du kommer rynka på näsan, säga usch vad äckligt och sen skratta! :D haha, hade jag rätt?

dagen har bestått av att glo på tv.n. Älskling har varit så duktig och installerat tvättmaskinen så jag inte måste krångla med några sladdar och så. :D
Mamma var här en sväng med alvedon och en chokladask! älskade gullemamma, kan nog inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dig! <3 och pappa och Jenny. utan er är jag inget!

blir nog tidigt i säng idag så kanske jag är piggare imorn!

ha det bra! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0