fortfarande onsdag.

Har iallafall börjat med nk. Skrivit typ en sida och det är alltid en början! men men är ju hemma och ledig hela helgen. Älskling pratar på att åka hem och skruva på till helgen och då kan jag passa på att plugga. Det är helt omöjligt att plugga när han är hemma för jag ligger ju heller och myser med honom än håller på med massa skolarbete.

Min morfar ligger på sjukhus. Stackars honom! :( sist jag hörde nåt så skulle dem inte operera iallafall för dem skulle testa nåt annat och funka inte det så skulle dem operera honom. Måste ringa till mormor och fråga om hon har hört nått nytt. Tycker det är jobbigt när folk ligger på sjukhus för då är det ju något allvarligt. hoppas han får komma hem till helgen!

min syster skulle komma och hälsa på mig en sväng också, hon skulle komma vid halv fem men det har fortfarande inte kommit någon syster och hon svarar inte på mobilen. Vart kan hon vara?
Nu kom hon!

så nu ska jag åka hem till kära brattfors! :D syns sen! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0