Fredag :D

Idag är det fredag, och det är jätteskönt! idag ska jag bara mysa hela dagen och inte alls lägga ner mig värst mycket i skolan, för jag varken orkar eller har lust! ska egentligen skriva en engelska berättelse men jag kommer inte på något och har inte energi. usch, vad negativ jag låter. :P får skärpa mig.

I morgon är det folkrace som gäller. Älskling ska köra i karlstad och lilla jag ska vara där och heja på! :) På kvällen sen ska vi hem till min familj och äta tacos och bara mysa rent allmänt.
Söndag måste jag ta en ordentlig pluggdag. Suck, men jag är tvungen. Har engelska jag ligger efter i , PL som ska vara klart på torsdag och matteprov på tisdag. Och en tyskagrej jag ska skriva också, Men den får jag skriva på svenska så det tar inte så lång tid. Ska bara berätta vad en film vi såg på handlade om.

nej, jag har väl inte egenltigen så mycket mer att skriva om.

pussar

Jag älskar dig! <3 det ska alltid vara vi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0