Måndag

händelserik helg kanske man skulle kunna säga... eller inte.

Lördag blev det folkrace, älskling fick inte köra för han var anmäld försent, men han ville dit och titta iallafall och som den braiga flickvän jag är följde jag med och hade tråkigt.
Hann med att övningsköra och äta tacos med min familj, det var väldigt mysigt! längesen jag bara var hemma och umgicks med min familj. Oftast är det ju att någon av mina föräldrar jobbar eller så är syster borta. men nu var alla samlade!

Söndag. Pluggade jag matte och gjorde lite PL. Tänkte göra lite engelska men jag orkade inte, så får se om jag hinner med nåt ikväll.
Var till Lena och Jens i karlskoga och hälsade på i deras nya lägenhet. Den var jättefin! :)
Handlade lite på ica och sen åkte vi hem och gjorde varma mackor och kollade på film!

idag blir det sena bussen hem, tråkigt nog. men ska väl inte klaga, åker ju den bara en gång i veckan. kanske hinner med halvfyra om jag har tur!
ska ha gympa nu, har hört rykten om cirkelträning. jag kommer ha jorrdens träningsvärk imorn om det stämmer! haha, :P

ha en bra dag! pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0