Torsdag kväll

Blev ingen träning med Eve. Har ont i huvudet och känner mig febrig. Får se om jag ska till skolan imorn. Som det känns just nu tänker jag iallafall stanna hemma!
Jag blir sjuk nu bara för att jag i måndags önskade att jag skulle bli sjuk så jag skulle slippa övernattningen i skolan. Och den slapp jag ju iallafall, men inte för att jag är sjuk utan för att jag har världens bästa mentor! :)
Blir nog ingen bio imorn. men men det kommer fler gånger och det är nästan skönare att sitta hemma i soffan. :D

Kom hem med tidiga bussen idag. Riktigt skönt. Busschauffören har nog inte fattat att det är höst ute för han hade ac:n på hela vägen från karlstad. Höll ju på att förfrysa mig där ett tag. Som tur är har jag världens bästa älskling så jag slapp gå hem i det kalla regnet! och vi skulle ju handla med! :)

Nk:n kan ta sig nånstans känner jag. usch, jag kommer ingen vart med det. blä blä blä ...

nej nu ska jag ringa min mamma och beklaga mig lite. haha, :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0