11/9

sitter just nu i skolan. Har haft sovmorron så jag väntar på att Eve, Sofie och Carro ska sluta från spanskan. :)
Har naturkunskap och sen slutar jag för jag har ingen PL. gött värre! :)

Igår kom älskling hem jättetidigt och överraskade mig. Han brukar va hemma vid 2 på natten men igår kom han vid 11. Så himla skönt, saknar honom under veckorna , vi ses ju i princip bara när den andra sover typ.
Han är så underbar! <3

Till helgen ska vi tapetsera hallen! :D :D så jag måste köpa färg och börja måla listerna, typ grå ska dem va! lägger ut bilder sen när det är klart. Typ före- och efterbilder. 

På lördag ska jag nog med mamma och pappa till karlstad! jag ska få köra! :D hehe, så akta er! 

nej, hejdå ! pussar  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0