9/9 - 08

Nu får det bli skärpning med min dåliga uppdatering. Får ju massa skäll av Eve, ;)

Jaha , undrar vart jag ska börja...
Marken kanske,
Hade fest på lördag, hade skitkul! Var massa trevligt folk hemma hos mig, :) fick även hjälp upp för trappan, tack så mycket A.B! väldans snällt av dig! :)
Söndagen var lugn. Gick en sväng på marken men dagen bestod mest av att mysa och glo på tv.n.

Igår hade jag orientering på gympan, det regnade, var blött och jag hade shorts. men jag bet ihop och var med iallafall. Så stolt över mig själv! :D

Slutar två idag, gött som bara den! Är hemma vid tre ungefär. Ska hem till mamma då, :) Får se om jag och Eve kanske ska simma ikväll!

Nu ska jag göra klart engelskan, :D

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0